Parduotuvės taisyklės

Nemokamas pristatymas

Mūsų pareiga pasiūlyti – jūsų teisė rinktis. Perkant už 50EUR visada pasiūlome nemokamą – pristatymo būdą (LP Express paštomatai). Tačiau jūs galite rinktis ir visus kitus parduotuvėje įdiegtus mokamus pristatymo būdus (Omniva, Venipak, Itella ir t.t)

Pagrindiniai nuostatai

Naudojantis AntklodėLT interneto puslapiu, Jūs sutinkate su mūsų Terminais, sąlygomis bei Privatumo politika. Mes pasiliekame teisę keisti šias Sąlygas, iš anksto ne įspėjant elektroninės parduotuvės vartotojus.

Užsakymo priėmimas ir sutartis tarp elektroninės parduotuvės ir pirkėjo

Sutartis tarp Jūsų ir Mūsų laikoma sudaryta nuo tos akimirkos, kai Jūs e-parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, nurodę tikslius pristatymo adreso ir kitus reikalingus užsakymo įgyvendinimui duomenys, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su mūsų taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką “Užsakyti”. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Mūsų ir Jūsų yra saugoma e-parduotuvėje. Atsiųstas ir atspausdintas užsakymas el. paštu yra išankstinė sąskaita-faktūra pagal kurią atliekamas apmokėjimas.

Pirkėjo pareigos

Jūs privalote apmokėti už prekes per artimiausias 2 (dvi) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo, jei iš anksto nebuvo sutarta kitaip. Jeigu keičiasi Jūsų registracijos formoje pateikti Pirkėjo duomenys, Jūs privalote nedelsdamas juos atnaujinti. Jūs, naudodamasis e-parduotuve, sutinkate su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalote jų laikytis kiekvieno užsakymo metu.

Mes įsipareigojame

Sudaryti visas sąlygas Jums tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pristatyti Jūsų užsakytas prekes, Jūsų nurodytu adresu per sutartą pristatymo laikotarpį. Susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami Jums pristatyti Jūsų užsakytos prekės, įsipareigojame Jums pasiūlyti analogišką prekę, o Jums atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Jums sumokėtus pinigus per 7 d.d.

Prekių pristatymo taisyklės ir sąlygos

Pirkėjas atlikdamas prekių užsakymą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, asmenį (gavėją), priimsiantį pristatytą prekę.  Taip pat būtinai turi būti nurodytas kontaktinis telefono numeris. Tuo atveju, jei Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo negali priimti prekių ar pateikdamas užsakymą nurodo netinkamą adresą, Pirkėjas neturi teisės Pardavėjui reikšti jokių bet kokio pobūdžio pretenzijų, susijusių su minėtomis aplinkybėmis. Lietuvos

Respublikos teritorijoje Prekes pristatomos pasirinkus iš galimų pristatymo variantų užsakymo tvirtinimo metu. Užsakytų prekių pristatymo Pirkėjui išlaidas padengia Pirkėjas, jeigu nėra sutarta kitaip. Dėl Pirkėjo kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių, neatsiėmus prekės iš paštomato ar kitos pristatymo vietos, kurioje prekė laukia atsiėmimo iki tam tikros datos, o vėliau gražinama Pardavėjui, patirtas išlaidas apmoka pirkėjas. Tokiais atvejais pirkėjui pageidaujant grąžinti pinigus už prekę, pinigai sumokėti už prekės pristatymą nėra gražinami, kadangi pristatymo paslauga skaitosi įvykdyta. 

Jeigu prekė yra siunčiama per kurjerį su įteikimu, kurjerio tarnybai neaptikus Pirkėjo nurodytoje prekių pristatymo vietoje arba dėl panašių aplinkybių, su pirkėju papildomai derinamas Pirkėjui tinkamas naujas pristatymo laikas, pakartotinam pristatymui į nurodytą adresą.

Pakartotinis pristatymas per kurjerį su įteikimu atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Klientui pirmą kartą nepriėmus prekių, jis turi teisę prekes atsiimti pats su kurjerių tarnybą suderintoje vietoje.

Kitu atveju, Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos Pardavėjui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku.

Be to, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Pirkėjui arba kitam asmeniui, turinčiam teisę priimti prekes, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Pirkėjas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Pirkėjas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui.

Tokių veiksmų neatlikus, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.

Garantija ir prekių grąžinimas

Pažeistos ar nekokybiškos prekės. Jei gaunate daiktą, kuris yra pažeistas ar su defektais, mes galime pakeisti prekę ar grąžinti jos vertę. Visas prekes išskyrus Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintų Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 18 punkte, nustatytas prekės, kurios nekeičiamos ir negrąžinamos tokios kokybiškos prekės kaip patalynės reikmenys.

Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių darbo dienų nuo prekes gavimo. Grąžinama prekė turi būti nepažeista, nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi savo vertės, grąžinta originalioje nepažeistoje pakuotėje, prekė turi būti tos pačios komplektacijos, o prekės kurios yra supakuotos į vakuuminę pakuotę, siekiant išsaugoti prekės higienines savybes, gali būti grąžinamos tik nepažeistoje vakuuminėje pakuotėje. Grąžinama prekė turi būti supakuota, kad nebūtų pažeista grąžinimo metu. Grąžindami prekę(es) parašykite prašymą grąžinimui, jis turi būti laisvos formos su nurodyta data. Taip pat nurodykite savo asmeninio banko sąskaitos numerį. Atminkite, kad jeigu pageidausite prekę pakeisti ar grąžinti, prekės siuntimo ir grąžinimo ar keitimo išlaidas turėsite padengti Jūs. Tokiu atveju, Jums bus išrašyta ir atsiųsta sąskaita už prekių pakeitimą ar grąžinimą.

Atsiskaitymas

  1. Paypal el. mokėjimų sistemoje.
  2. Paysera el.mokėjų sistemoje.
  3. Banko pavedimu žemiau pateiktais rekvizitais:

MB Noximus
Paysera LT633500010011284849

Bankas: „Paysera LT“, UAB
Sąskaita: LT633500010011284849
SWIFT kodas: EVIULT2VXXX
Banko kodas: 35000

Asmens duomenų apsauga

Bet kokiai informacijai, kuri yra susijusi su asmens duomenimis, taikoma Pardavėjo asmens duomenų apsaugos politika, kurią reglamentuoja atitinkantys LR Teisės Aktai ir kurią vykdoma atsižvelgiant į Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos rekomendacijas. Pardavėjas neperduoda (išskyrus LR įstatymų nustatyta tvarka) Pirkėjo asmens duomenų trečiosioms šalims išskyrus prie užsakymo vykdymo prisidedančius asmenis, kuriems šie duomenys yra būtini sėkmingam užsakymo įvykdymui (pvz. pašto kurjeriai).

Bendrosios nuostatos

Bet kokios e-parduotuvės informacijos platinimas be raštiško Pardavėjo sutikimo draudžiamas. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.